Wednesday, July 18, 2012

Teringin Nak Bau Baby...

rindunyer pada bau bauan baby....bila ag agaknyer eah..
skng aku dan suami masih mencuba...Insya Allah terus mencuba semoga Allah makbulkan doaku..
kadang2 stress jugak bila tengok baby yang xberdosa kena buang kena mcm2 ag..kenapa kehadiran mereka tidak d hargai....ia sesuatu kurniaan yang xternilai dari Allah sedih nyer.....
kenapa?? dunia ni xder ag ker sifat penyayang seorang ibu??? kejam zalim xberperikemanusiaan...kekadang kuar mata tengok perkara2 macam ni....

dan aku berharap kehadiran bulan yang mulia ini akan membawa berjuta2 rahmat pada aku dan kuarga ku...Ya Allah makbulkanlah doa hambaMu yang hina ini lagi kerdil..sesungguhnya Engkau tahu apa yang terbaik untuk aku...aku tahu aku bukan seorang ibu yang sempurna bukan juga seorang isteri yang baik...tetapi aku berusaha untuk menjadi yang terbaik buat mereka.....amiin

No comments:

Post a Comment