Tuesday, July 17, 2012

Salam Ramadhan Al-Mubarak


Tinggal beberapa hari ag kita nak poser...
seronok n bahagia rasanyer bulan yang mulia berkunjung xlama ag..
ni da mula la pikir nak buat kuih raya biskut raya...baju raya langsir raya fuhhh..byk betul nak d pikir..
balik keja nak masak apa untuk berbuka poser tu bagi yg rajin..klu bg yang malas macm aku ni da kompom2  g beli kat pasar ramadhan tempat paling top kat otak ni...
klu nak masak tgu la aku cuti atau balik kampung hehehhe...teringat masa poser kat tempat org..seronok gak.....ramadhan kli ni aku harap adalah ramadhan yg terbaik utk aku dan kuarga aku...ramadhan yg membawa seribu kebahagian walaupun sederhana......tahun depan xtau ag la kan...menu2 kuih raya biskut raya da ada dlm senarai buku resepi aku ni...skng keja duk cari resepi2 kuih hahhahah mana da keja len....
okey la......selamat berpuasa pada smua....semoga datangnya bulan yang mulia ini akan menambahkan ag kasih kita dengan yang Maha Pencipta lagi Maha Mengetahui.......amin

No comments:

Post a Comment