Friday, June 3, 2011

Jika itu takdirNya....

Ya Allah...hanya padaMu aku mengadu...hati ku benar-benar terluka, mengapa..apa silapnya..tergamak seorang isteri..seorang ibu..seorang wanita melukai hati insan yang sama dengannya...tidakkah ia berasa berdosa terhadap sang suami kerana menduakan nya..tidakkah ia takut akan dosa...sedang ia sudah punyai keluarga sendiri...kenapa ia bersifat kejam...
tidak tahukah ia aku juga seorang wanita yang punya perasaan...perasaan sama jika ia terluka...tidak kah ia mengasihani anak kecil itu..kau sungguh kejam..tidak punya nilai kemanusiaan..bersifat pentingkan diri sendiri..mengapa insan seperti kau wujud d dunia ini...
mengapa harus kau rampas kaseh sayang n cinta nya dari aku....sedangkan kau telah miliki semua itu..mengapa kau tergamak merampas hak orang lain...apa kah kau akan bahagia apabila melihat kebahagian yang aku bina selama ini hancur...
aku tidak merampas hak orang lain..sebab bagi ku aku tidak layak..mengapa harus merampas kebahagian insan lain sedangkan aku telah milikinya...tetapi kau..????

Ya Allah...kau ampuni hambaMu ini...Kau kasihilah hambaMu ini..Kau berikanlah aku kekuatan..Kau berikanlah aku kesabaran...Ya Allah....kau berikanlah aku kebahagiaan...

No comments:

Post a Comment