Thursday, May 26, 2011

Keliru....

Keliru.....
Kenapa semakin keliru perasaan ini...
Mengapa terasa hati ini kian xmenentu..
Terasa seperti tiada kemesraan antara kita...

Keliru...
Pada dan saat ini seperti kehilangan...
Ya Allah kau lindungilah mahligai ini...
Kau lembutkanlah hatinya....

Keliru....
Ya Allah...berikan aku kekuatan...
Ya Allah ..kau berikan aku kesabaran...
Ya Allah..kau kuatkan iman hamba kerdilmu ini...

Keliru....
Mengapa terasa hati ini terasa sayu...
Setiap malam air mata ini mengiringi lena ku...
Mengapa hati ini berkata sepi...

Keliru....
Wahai hati mengapa kau seperti ini...
Bawalah bertenang...
Janganlah kau merajuk...
Hati........aduhhhh...

Keliru....
Sepi malam terasa panjang....
Hati...mengapa sukar untuk kau fahami..
Ohh....terasa pedih sekali...

Keliru...
Ya Allah....Ya Allah...Ya Allah...
Lindungilah hati ini...
Jangan kau biarkan ia terus berduka...
Kau berilah ia ketenangan...
Ketenangan yang membawa kebahagiaan...
Kebahagiaan yang membawa kegembiraan...

Keliru...
Gelora hati ini....
Janganlah kau menganas seperti tsunami...
Janganlah kau terluka lagi...

Ya Allah...hanya padaMu aku mengadu..
Ya Allah..hanya padaMu aku berserah...
Ya Allah..hanya padaMu menangis...
Ya Allah..hanya padaMu aku mohon kekuatan..
Ya Allah....Ya Allah....Ya Allah...

No comments:

Post a Comment