Monday, May 30, 2011

....................

mengapa..terjadinya sebegini...
sekian masa aku seperti merasai kehilangan...
arghh...wahai suami aku ingin menjadi isteri yang d sayangi...
sentiasa d hatimu...

sayangku...dari mula kata lafaz nikah kita..
hanya kau sahaja d hati ini...
tidak pernah aku menyesali semua yang telah tertulis..
tertulis d lul mahfuz ini...
sayang jangan biarkan hati...terluka lagi dan terus terluka..
sayang tidak kah kau sedar...
kasih dan sayang antara kita makin pudar...

sesungguhnya aku tidak tahu mengapa...
aku rindu ucapan rindu dan sayang dari bibirmu..
aku amat merindui saat kita bahagia..
saat kita bajai mahligai ini dengan penuh kasih sayang dan cinta..
wahai suami ku yang d kasihi...
mengapa ada jurang antara kita setelah sekian lama..
kita menyemai semua ini....
kau tidak seperti dulu...

ketahuilah olehmu...aku benar benar merinduimu...
tidak kah kau sedar.....
aku tidak rela semua ini terjadi....
aku belum bersedia untuk kehilangan kasih mu..
walaupun pelbagai dugaan yang telah kita tempuhi..
kasih dan cinta ku makin utuh buatmu...

aku sedar aku bukanlah seorang isteri yang baik...
dan aku juga sedar bahawa aku bukan seorang ibu yang baik..
aku sedar akan kelemahan diri ini...
memang aku akui semua itu...
dan aku juga bukan lah seperti Saidatina Aisya....
aku hanya seorang isteri yang serba kekurangan..yang punya kelemahan..

wahai suamiku yang d kasihi...
aku sanggup menempuhi semua dugaan dan ujian...
bagiku semua itu adalah dugaan dari Allah...
untuk menduga cinta dan kasihku padamu...
tetapi...aku perlukan kasih sayangmu untuk aku jadikan semangat...
janganlah kau biarkan hati ini terseksa...
bacalah isi hatiku ini...sedalam-dalamnya...
pasti kau akan tahu betapa utuh dan sucinya kasih dan cinta ini..
buat seorang suami...yang telah dinikahi....

No comments:

Post a Comment