Saturday, April 30, 2011

Kerinduan Yang Membara

Sudah genap sebulan kau pergi...
genap sebulan jugak aku merindui pelukan mu..
pelukan yang melenakan tidurku...
tak sabar rasanya menanti kepulangan mu...

kerinduan ku makin menebal...
setiap saat..setiap detik aku  teringatmu..
tidak kau juga merasainya...

waktu malam yang dingin teringat ku..
pada belaianmu..
kucupanmu...
aku inigin kebahagiaan ni terus bersama...
mungkinkah.....

kerinduan yang membara ini tidak dapat d hapus..
semakin hari semakin menebal..
ketahuilah olehmu..
pada tika dan saat ini aku amat memerlukan mu..
aku teramat merinduimu...

kepulanganmu terus ku nanti...
sekarang kita kerap berjauhan..
adakah ini adalah pengukur kerinduan ku dan mu..

semakin kerap berjauhan semakin tebal rinduku..
meronta ronta untuk d lepaskan...
jantungku bedegup laju...
fikiran sentiasa melayang...
melayang entah kemana....

setiap kali melihat wajah mu d gambar...
seperti tidak cukup utk aku yang jauh dari mu...
cepatlah kembali.....
tautkan kerinduan kita bersama..

agar ia mekar hingga keakhir nyawa ku...



2 comments:

  1. salam..jgn biarkan rindu di hati terhadap insani melebihi kerinduan kita kepada ilahi..salam ukhuwah ya ukhti..=)

    ReplyDelete