Thursday, January 6, 2011

suami.....

kasih...
aku terus menantimu...
aku terus berdoa agar kau akan pulang
betapa aku merinduimu...

kasih...
tahukah betapa dalamnya cinta dan kasihku...
tahukah kau aku takut kehilanganmu..
setiap saat aku memikirkan akan dirimu..

kasih..
aku berdoa agar kau tahu menilai semua ini..
jgnlah kau padamkan kenangan pahit dan duka kita..
jgnlah kau buang semua ini jauh dari lubuk hatimu..
ingatlah betapa indahnya ketika kita bersama..

kasih....
suatu masa kita adalah pasangan yg paling bahagia..
sejauh di atas akan ku kejar bahagia ini..
tidak terlintas aku berpaling...
aku harap kau pun jua begitu..
tidak terlintas punya cinta yang lain..

kasih...
pastikan kau dengan aku...
bahagia ini hanya milik kita hingga akhir hayat ini..

kasih...
aku amat menyayangimu...
jangan kau biarkan mahligai ini..
hancur kebahagian yg kita bina ini..
jgn kau biarkan org ketiga menganggu kebahagian ini..

kasih..
sedarlah bahawa keluarga ini..
memerlukan dirimu...
jgn kau pergi...
pergi meninggalkan aku dan anak kecil ini..

kasih..
aku berdoa agar kau akan kembali..
kembali ke keluarga ini...
kembali menyemai kasih abadi kita...
aku pohon pada yang Esa..
agar mahligai ini dilindungNya..
di berkatiNya..
di rahmatiNya..

kasih..
percayalah kasih dan cinta ini hanya milikmu..
aku harap kau jua begitu...
aku hanya milikmu...
kau jua begitu hanya milikku..

No comments:

Post a Comment