Monday, January 3, 2011

Rindu..

rindu..
rindu ini bermain d mindaku dan d hatiku..
xdapat kugambarkan betapa aku merrinduimu...
ntah mengapa terasa sepi...

rindu..
kau datang menerjah perasaan ini..
membuat aku sayu dan pilu..
mengingati diri mu sayang...

rindu...
rinduku kini sudah tiada balasan..
ntah d mana rindu itu kau simpan..
masih d hati mu...
atau telah hilang luput d hati mu..

rindu...
wahai suami yang aku cintai ...
ketahuilah olehmu...
aku merindui diri mu yang dulu..
dimana dirimu dulu sayang..
mengapa aku terasa seperti kehilanganmu..
mengapa rindu ini seperti makin pudar d hatimu..

rindu..
tiada lagi perkataan rindu..
tiada lagi ucapan syahdumu..
tiada lagi belaianmu..
rindumu untukku seperti sudah pudar..
kemanakah hilangnyer...

rindu....
semakin hari rinduku makin menebal..
semakin hari aku aku merinduimu..
sayang...aku benar benar menyayangi..
mengapa semua ini berlaku d antara kita..
kita mula mengecapi bahagia...

rindu...
aku benar memerlukanmu..
dalam apa jua keadaan kita...
ketahuilah oleh sayang..
rumahtangga yang kita bina ini..
bagaikan makin jauh ..
walaupun ianya d depan mata...

rindu...
wahai suamiku...
aku seperti mencari cari dirimu...
aku seperti hampir tidak mengenalimu...
susah sangatkah untuk kau ..
berkongsi duka mu atau gembira mu bersama ku...
sudah 7tahun kita bersama...
masih belum layakkah aku tuk menemanimu...
masih belum layakkah aku tuk d rinduimu sepenuh hati..
masih belum layakkah aku bertahta d lubuk hatimu....

rindu...
ketahui olehmu wahai suami ku..
aku benar2 merindui seperti dulu...
aku berdoa agar apa yang kita bina ini akan kekal hingga ke syurga..
janganlah kau biarkan semua hancur dan hilang dengan kesilapan kita sendiri..

rindu..
hanya kau yang aku mahu..
tiada apa yang penting dlm hidup ku..
dirimu dan anak kita adalah pelengkap hidupku..
hilanglah bahagia jika dirimu tidak lagi bersamaku....

aku benar2 menyayangi dan menyintai sepenuh hati..
semoga ikatan suci ini akan berkekaln hingga ke syurga...

amin.............

No comments:

Post a Comment