Monday, December 13, 2010

semakin jauh......

semakin jauh...
aku rasakan..
aku cuba untuk mendekatimu
tp mengapa semakin jauh..

semakin jauh..
mengapa harus terjadi...
sudah tiadakah kasih ku di hati lagi?
atau sudah hilangkah aku d dalam hatimu..

semakin jauh..
seolah olah aku melukut d tepian gantang
mengharap dan menanti tanpa pasti
mengapa aku harus d lakukan seperti ini..

mengapa kau berubah sekelip mata
tidak layak lagi kah aku berada d hatimu..
di samping mu..
hanya air mata yang menemani aku
aku merinduimu..suami ku
merindui sepenuh hatiku..
mengapa harus insan lain..
setelah sekian lama mahligai yang kita
bina.....d ganggu insan lain..

seringkali aku menyuarakan rinduku padamu
kau hanya membisu..tanpa kata..
mengapa....
salah apa yg telah aku lakukan
sehingga kau diam seribu bahasa...

No comments:

Post a Comment