Tuesday, December 28, 2010

Sayang.....

Sayang...
mengapa...
bagaimana..
mana silapnya..
kemana hilangnya.....
semakin hari semakin jauh..
jauh dari sudut hati...
aku masih lagi mencuba..
kembalikan kisah chenta di hati..
semakin ku cuba semakin jauh..
apakah chentaku..
tidak lagi bertahta d hatimu..
atau hanya salah pahamku...
mengapa kau seperti melarikan diri..
dari isterimu ini...
maafkan..
aku jika ada aku melakukan kesalahan..
yang tanpa aku sedari..
semakin hari airmataku tidak tertahan..
semakin hari semakin pilu hati ini..
hati ini hampir hilangan keyakinan...
keyakinan bahawa kau masih menyayangi...

aku masih mencari...
mencari dimana letaknya aku..
masih wujud d hatimu atau..
kau tidak bukan lagi diri kau..
seperti aku mengenali orang lain...
aku sebenarnya takut akan kehilanganmu..
kerna kau amat kusayangi...
kerna kau telah kuletakkan paling dalam dilubuk hatiku..
kerna kau terlaluku cintai...
hanya kau yang aku inginkan..

sayang...
pahamilah hatiku ini..
jgn kau biarkan hati ini berdarah lagi..
jgn kau biarkan hati ini hancur...
jgn kau sakiti hati ini lagi...

sayang...
ketahui olehmu....
aku takut kehilanganmu.....
aku terlalui menyintai ikatan suci ini..
biarkan ikatan chenta dan kasih ini bersimpul mati...
biarkan ia kekal hingga kesyurga...
biarlah maut sahaja yang memisahkan kita....

No comments:

Post a Comment