Tuesday, August 2, 2011

Hati Seorang Isteri...

Ya Allah....
Tidak terhingga kata syukur ..
Apa yang berlaku adalah dengan izinMu...
Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih...
Kau Maha mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hambaMu..

Ya Allah....
Sesungguhnya jadikan ia pasangan ku hingga akhir hayatku..
Biarlah aku sentiasa berada d sisinya...
Dan sesungguhnya dugaan dan ujian yang Kau berikan padaku dan suamiku.....
Menyebabkan aku dan suamiku menjadi lebih tabah lebih kuat lebih sayang menyayangi..
Lebih mengasihi antara satu sama lain....

Ya Allah....
Kau Maha Penyayang..Kau Maha Pengasih..
Sesungguhnya tiada kata pujian yang lebih indah buatMu...
Kau memberikan dugaan dan ujian kepada hambaMu..
Hanya Kau yang tahu apa yang terbaik..untuk setiap apa yang Kau beri..
Kau tahu kemampuan hamba hambaMu...

Ya Allah....
Aku ingin menjadi isteri yang sentiasa d berkati..
Aku ingin menjadi isteri yang d sayangi..
Aku ingin menjadi isteri yang d kasihi oleh suami dan anak anakku..
Ya Allah....kau berkatilah rumah tangga yang ku bina ini..
Kau limpahi dengan rahmatMu...Kau murahkanlah rezeki kami...
Rezeki seluas langit dan bumiMu...

Ya Allah...
Janganlah kau kurangkan sebesar zarah pun kasih sayangMu..
Padaku....

No comments:

Post a Comment