Monday, July 11, 2011

Semakin Hari Semakin Dekat...

makin dekat ..
makin laju masa berjalan..
aku akan di tinggalkan olehmu..
kau akan bertugas d tempat baru...
erm....berpuasa sorang sorang ler aku kat sini..
bila plak aku nak dapat pindah...kalau tidak sambil lewa orang atasan..
takla..lambat aku bertukar....
sekarang dah kena tinggal sorang sorang...
macam mana ni....
adoii....dah la nanti raya kena balik sorang sorang...
pindah pun xsama nanti...
macam mana la nanti....
semenjak berkahwin kita xpenah berpisah...
kalau setakat kursus baru la kita jauh...
adakah nanti aku akan d rinduimu...
adakah aku akan d ingati oleh mu...
apakah kau sudi datang melawatku yang jauh d seberang...
jangan sesekali kau lupakan aku....
ingatilah aku...rinduilah aku...mimpikan lah aku....


No comments:

Post a Comment